Sunday, September 30, 2012

Photography Club Logo.

Baru baru ni lepas meeting dengan kelab foto aku suggest utk buat logo baru dan letterhead skali..tapi apa yg aku dapat..aku kna suruh design baju..ini la benda paling aku nda suka..leceh betul la bha design2 ni..suda tuh ada limitation lg..malehhhhh..

ada sebab jugak knapa aku propose logo baru..sebabnya aku tgk logo lama macam nda sesuai..ahahaha..bukan la mau mengutuk..tapi ntah la..aku just nda suka..ahahaha..so aku buatkan la baru..for free ja pun..so biasa2 ja la rupa dia..hehehe..

gambar logo lama.
well, dengan sikit touch dari aku..aku pun ubah la logo ni ikut suka aku..actually aku prefer lagi logo yg rupa dia ala2 vintage..vintage design really caught my attenttion..

design aku buat simple ja..asalkan msg sampai..kaler pun aku buat biasa seja..nda payah banyak2 kaler..pastel kaler is the best..faveret aku main dgn pastel kaler..lagipun nnt kalau print harga dia murah seja sebab nda pakai kaler..ahaha..

nda cukup dengan logo..aku buatkan la skali dgn letterhead..sebab dorg cakap mau buat trip p sana sini la..so better lagi nampak formal dgn letterhead..at least nampak la sebagai kelab yg betul2 professional..

design letterhead aku buat macam mau nda mau seja..hantam la..buat lawa2 pun bukan aku kna bayar jugak..hahaha..kalau kira ikhlas..ikhlas design aku sampai sini seja..nda mau la banyak2..

"If you're good at something, don't do it for free"
so aku bukan buat kerja nda ikhlas..tapi berpada pada la tahap kerja tuh berdasarkan bayaran atau keikhlasan aku..ahahahaha..chiaoo everybody!