Thursday, May 27, 2010

t-shirt...

baru2 ni...ada membe kontek aku...mintak design t shirt tuk u...nice la...kira ada la keja aku tym cuti ni...nda membazir masa...dengan semangat waja yang jitu untuk mereka-cipta design ni...aku pun tanpa buang masa...donlod template untuk baju kosong...ahahaha...ni la template aku donlod...




































t-shirt template..


semangat2 suda mau buat t-shirt...trus aku ni teda idea suda mau buat cam mana...coz ada limitation untuk 3 warna sahaja...size design a4...teda 3d...adui...susa la bagi aku...coz aku ni selalu buat masking yang 3d...umm~ nda apa la...aku cuba sedaya yang aku mampu...aku tau aku mampu...ahahaha...

rough idea lam pala aku buat masa ni adala untuk munggunakan style cutout and adjust treshold...harap2 dapat buat...amin!