Friday, June 25, 2010

end of mind blowing fussy customer...

setelah beberapa minggu yang memenatkan...ni la hasilnya...jeng-jeng-jeng!~
























setelah siap benda ni...aku rasa sedikit nyaman pasl teda suda yang menganggu hidup aku dengan idea2 yang menyampuk...im not trying to blame hisham my friend..its just the comittee that organizing the event are so fussy...fussy and short minded...to be honest...with my current state yang kurang tidur cam apa ni....ni ja la hasil yang terbaik mampu aku lakukan..yang penting orang yang minta ni benda suda puas hati...

at last...aku dapat la fokus segala usaha aku untuk mencipta logo dan sekaligus dalam usaha merealisasikan usaha memenangi wang utama bernilai rm500..altough its not to much...tapi sapa yang mau bagi free rm 500 dengan membenarkan kau buat benda yang kau suka untuk dorg...in the end...its a win2 situation...well...alhamdulillah kerja ku ini suda siap...