Tuesday, July 20, 2010

RE- DO

latest design....tiba2 datang ilham pas mandi tadi...ahahaha...dis one ada macam logo yang mmg logo...yang 2 dia bawah ni kena panggil logo typo...tapi aku rasa...kalau guna otto dalam logo...typo style la paling bagus...tapi apa2 pun...kamu decide la ar....




hasil selepas buat balik design...ada theme world...terpaksa buaung orang atas podium pasal dia akan kaca focus design dengan theme world..water ripple arouund the world symbolic macam echo...aku nda letak motto kamuu pasl akuu rasa mcam nda berapa sesuai...tapi akuu still ada jugak buat yang ada motto kamu....

























ni yang ada motto kamuu...nilai la sendiri...pilih mana la kamu mau k....

actually yang previous punya tuh...rough aku seja...aku mau bagi kamu guidelines supaya kamu dapat idea cam mana logo yang kamu mau...tapi kamu macamsetuju suda mau guna itu..aku ok ja...aku just tukar the theme..and tambah motto kamu....