Sunday, August 29, 2010

stress!!! -personal.

uuurrrgggghhhh!!!  sori entry personal...teda kaitan dengan design...

nasib la blog kecik teda follower...ada pun yang nda kenal..ahahaha...btw...minggu ni betul2 aku stress..suda la putus cinta...assignment berlambak...suda tuh ada groupmate yagn bawak soi nda pandai bagi siap keja...bagi siap pun buat sekadar copy paste ja...jan la cam tuh wei...kalau guna ayat sendiri nda apa...ini ayat bulat2 dari artikel...suda tuh nda mengaku copy paste...it the same as copy paste la...tapi kau kuno sikit..p taip balik...

pasl putus cinta...terlalu berat untuk aku luahkan...ahaha...tapi apa2 pun...kalau kau baca ni entry (Zulaikah Asyikin) harap2 kau sihat...jauh dari masalah...hepi selalu ok! oh ya! hepi bday in advance! no more airport date ika...ahahaha...nvm..panjang umur...jumpa lagi...

credit to http://dinochocoholic.deviantart.com
honestly, aku pun natau napa aku nda dapat bagi lupa c ika ni tau....kalau pompuan2 lain senang ja...tapi dia...no no no! susa geng...btw...apa2 pun..suma ni ada hikmah...aku bukan yang terbaik untuk dia...aku mengaku...aku ni teruk...isap rokok...nakal...a bad guy is for a bad woman...nway, I Love U Zulaikah Asyikin...sampai bile2 u know..ahahaha...