Saturday, October 9, 2010

ayam hijau (ayam incredible hulk)

 beberapa hari lalu, aku ada la beli ayam breaded kat giant. dengan harapan suipaya ringan la beban pasl malas mau masak. ahaha. tapi apa yang aku dapat? sungguh menghampakan. ayam2 yang dijual kat Giant Indah Permai sungguh mengecewakan..damn giant! sememangnya Giant wajar dibenci kerana tiada kualiti..

back to the story, aku terbeli ayam yang sangat buruk..hijau2 suda..dayum! suda la waktu tuh aku lapar gilak2..tiba2 tym mau masak da, dapat tau ayam tuh busuk! buruk! dan basi! dayum! sapa la yang nda sakit hati kan..btw, ni gambar ayam tuh..

baru sikit ja ni..

come la Giant! aku mmg dari dulu nda suka la ngan produk kau..buruk la giant..kau mau bagi naik product kau..sampai kau sanggup nda jual product company lain untuk bagi hilang pesaing kau..tapi apa yang kau dapat? hilang customer..sebagai contoh Giant Putatan..ada lagi customer? semua lari p Servay kan..ahaha..btw, yang kat Indah Permai tuh, nasib la kau monopoli sana n student jauh mau pegi Pasar raya Lintas..kalau nda..jadi gudang la kedai kau tuh..UURRGGHHH!!!  bikin panas..ahahaha..

nah! ini lagi koleksi gambar..




bikin heran la..kenapa tepung dia semua melekat da..n benda ni sumpah busuk!
kesian, ilang da tepung dia..

mungkin nda ketara sangat ijau dia..tapi sumpah ada.



sapa nda geli tgk ayam macam ni? 
oleh itu, apa2 pun..kita jangan la benci giant..kita benci produk dia ja k..ahahahaha