Friday, October 29, 2010

permainan dengan lightroom 2.6

actually, lama da aku download Lr (lightroom)...cuma malas ja guna..pasl nda pandai kan..mana lagi mau atur segala semuanya..tapi akhirnya aku merajinkan diri mendownload beribu-ribu preset yang ada d alam semesta internet ni..akhirnya ada la beberapa..tapi aku guna preset untuk guidelines seja..lastly mmg aku touch up la..buruk pulak rasanya kalau guna preset bulat2..teda makna download Lr kalau nda belajar guna tuh barang...kannn??  ahahahaha

banyak bezanye~ ahaha
banyak bha buli buat dari photshop..lagipun berhamburan suda orang guna photoshop..im just taking this to another level..mungkin yang pro sikit pasl aku namau jadi commoners..ahahaha...aku mau jadi something! yah! something..
banyak faedahnya~~  
ini saja ja mau trip2..ahahaha..saja mau tunjuk temberang..ahahahah!!!  takbur eh..cam sial ja..nway, last pic ni yang final edit..

makin lama aku tgk..makin bidak aku rasa..ahaha